Första Snön 09 @ Karlshamn



För oss som bor i Karlshamn vet vi att det snöade igår också. Men mer än så blev det inte riktigt, det föll sakta ner mycket små snöflingor som smälte när de landade. Men idag! ligger snön kvar på marken. Täcket har i skrivande stund inte blivit allt för tjockt och hoppas på att det ska fyllas på ordentligt och hålla i sig till imorgon :)

Här har ni en bild tagen från min balkong

Som rubriken säger, Första Snön 09 @ Karlshamn. Tagen från balkongen.

Ha Det Bra Gott Folk

// aleex

Kommentarer
Postat av: Moster

När jag klev ut ur huset i morse hade mannen skottat fram en stig.... vi har fått minst 3dm snö här....å det värkar bara vara jag som inte tycker det är kul med snö...måste nog emigrera till Spanien snart...

2009-12-16 @ 09:34:13
Postat av: aleex

När man tittade ut genom fönstret idag möttes man inte av snö utan av regn istället. Jag är inte heller ett stort fan av snö utan tycker mer det ser lite mysigt ut dem 3 första dagarna. Därefter kan den gärna få försvinna och värmen komma igen ^^

2009-12-16 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0