Löshår Beställt!

Har nu fattat ett beslut och köpt mig själv en tidig julklapp, som jag länge velat ha men innan aldrig kommit mig för att köpa. Jag har beställt syntetiskt löshår. Valde syntetiskt av den anledningen att jag alltid, sen jag var liten, tyckt att det är lite äckligt att sätta på sig någon annans avklippta hår. Det här hör kanske ihop med att jag har riktigt svårt för att tömma min egna hårborste? Hår som inte sitter fast på huvudet är mycket äckligt enligt mig, kan få ordentliga rysningar när jag ska tömma borsten till exempel.


Här är nu bilder samt lite produktinformation om löshåret jag beställde från http://www.happyhair.se. Bilderna jag lägger upp är även deras egna och är tagna från produkterna jag beställt.
60cm långt, rakt, svart, syntet cliponset  6 delar; 1*18cm, 1*14cm, 2*6cm, 2*4cm  319:-    från happyhair.seClip-on set syntet, rakt 60cm långt, lakrits (svart) 319:-
45cm lång, rak, röd clipon  3-5cm bred hårslinga  29:-/st    från happyhair.seClip-on syntet, rakt 45cm långt, röd 29:-/st

Leverenstiden är på ca 5 arbetsdagar så när jag har fått dem kommer lite mer bilder på dem :)

// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0