Missade Dagar part 2

Mellan julafton och den 29/12 var det rätt lugnt. Satt hemma och gottade mig i julmat som blivit kvar. En favorit när man blev lite småsugen blev något som jag lärt mig av min käre far. Man tar fram sin julskinka, knäckebröd, smör och senap! Bred smör på ditt knäckebröd, skär en fin skiva skinka och lägg på mackan. Bred därefter ett lager senap (efter egen smak) ovanpå skink-skivan. Ät och njut! Det är underbart gott :)


Men hur som datum 29/12 - 09
Som nämnt fick jag ett presentkort av min farmor på KappAhl i julklapp. Så det bar av till kappAhl denna dag innan dess vi skulle ha över kompisar på spelkväll. Tyvärr har jag aldrig varit med om ett tråkigare utbud. Hittade INGENTING! Ville i första hand kolla efter byxor och schyssta tröjor eller ett tidigt vår/sommar-plagg, men nada. Så tvingade in min Sambo på alla pojkvänners favoritavdelning - underklädes sektionen! Och som den tyranniska flickvän man är fick han såklart bära alla underkläder man hittade ^^

Som vanligt hade dem köp 3 betala för 2 på underkläder. Så varför inte, alltid härligt med nya underkläder. Så hittade ett par schyssta som jag bestämde mig för att köpa. Hittade sedan även min favorit - Betty Boop! BH och Trosa, skitsnyggt, svart med zebraränder och röda rosetter, ett måste i min garderob var tanken så plockade på mig det med. På baksidan av trosorna står det lite fint "Be Mine" med en pussmun

Så var nu uppe i en summa och hade väl 150-160kr kvar att tillgodose mig med. Vad tusen skulle jag hitta på nu? Gick runt ett tag och tiden började ta slut, vi skulle ju ha över vänner hemma om kort tid. Hittade till slut en riktigt snygg handväska och här har ni nu en samlad bild med mina fynd.

Dagens inköp



// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0