Missade Dagar part 3

Pappas Julklapp :)
Fick pengar insatta på mitt konto så jag kunde gå till vilken affär jag ville och hitta kläder i. Har kollat in sidan nelly.com ett tag och dem har riktigt mycket snyggt som jag vill ha. Så nu när dem har rea valde jag att beställa kläder därifrån för julklappspengarna. Beställde följande:

Rare Fashion, Rea 175sek, Ord. 249sek

Eyelet Jersey Dress från Rare Fashion
Rea Pris 175 sek - Ord. Pris 249 sek

Rare Fashion, Rea 195sek, Ord. 399sek

Wetlook Frill Dress från Rare Fashion
Rea Pris 195 sek - Ord. Pris 399 sek

Vero Moda, Rea 75sek, Ord. 159sek

Military Top från Vero Moda
Rea Pris 75 sek - Ord. Pris 159 sek

Only, Rea 165sek, Ord. 359sek

Mary Cowlneck Knit från Only
Rea Pris 165 sek - Ord. Pris 359 sek



Hoppas att dem kommer snart ^^

// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0