Nyvaken & Febrig


Idag är jag helt slut. Hela natten har varit rent ut sagt för j*vlig. Har vaknat flertalet gånger av att det är för varmt och av att det är för kallt. Har legat och rullat runt vid varje tillfälle utan att kunna hitta ett bekvämt sätt att ligga på och sedan bara somnat av ren utmattning. Redan igår var jag dålig, hade feber då med och låg på soffan hela dagen verkligen. Skulle jag låt oss säga gå och hämta vatten eller gå till toaletten så kom jag tillbaka till soffan och damp ner helt utmattad. Så igår var ingen bra dag för mig och inte natten heller. Usch och fy för att vara sjuk!

Mår däremot bättre idag och har väl ätit frukost rätt nyligen och har nu samlat kraft till att skriva ett inlägg här ^^ Har ju en del att ta igen här då jag inte orkade skriva igår :)

Låt oss börja med kvällen 18/12! Som jag i mitt senaste inlägg skrev skulle vi dra över till en kompis för att träffa hemkomna vänner. Det var riktigt trevligt och det var många fler där än vad vi väntade oss, vilket i sig också det var riktigt kul. Nu då jag fortfarande inte känner alla i umgängeskretsen allt för bra fick man nu ännu en chans att lära känna folk lite mer - mycket trevligt! Till skillnad mot alldeles för många i Sthlm så verkar varenda mäniska här nere vara trevligheten själv. Här har ni även en bild på den kvällens outfit så att säga.
Kvällens outfit 2009-12-18

Igår, 19/12 - En dag av feber! Min gårdag var inte allt för rolig då jag blev slöare ju längre dagen gick och det pendlade mellan att vara lava varmt och antarktis kallt. Inte så kul med andra ord. Äta var ingen höjdare direkt och åt inte middag förren klockan var säkrt nio på kvällen och min mage skrek på mig om vart annat. Så fick ta och äta även om det inte var någon höjdare direkt då jag helst låg kvar på min soffa nerbäddad i mitt täcke. Somnade till slut på soffan och väcktes senare av min sambo som ville gå och lägga sig och tyckte att jag skulle sova i sängen istället för på soffan. Så igår var ingen bra dag för mig men känner mig bättre idag men är fortfarande lite slö i kroppen.

Det var väl allt för den här helgen då, träffa folk på fredagen och vara sjuk resterande delar haha. Får hoppas det blir bättre till imorgon då vi ska ha över lite vänner och spela rollspel. Hade även tänkt mig till banken för att sätta in pengar på mitt konto men det får bli på tisdag om jag inte mår bättre :D


// aleex

Kommentarer
Postat av: Dom kallar mig Yngve

Som jag sa i fredags: du är sjuuukt snygg i den där outfiten! :D



Krya på dig. Inte roligt att vara sjuk.

2009-12-20 @ 20:10:18
URL: http://antipod.blogg.se/
Postat av: aleex

Tack igen ^^



Känner mig mycket bättre nu och det var väl lite tur man inte drog på fest igår då :D

2009-12-20 @ 20:13:57
URL: http://blacklotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0