BlackLotus @ Blogg.se

Hej & Välkommen till min Blogg

 

Det här blir mitt första inlägg och ska väl då presentera mig lite snabbt.

Jag heter Alexandra är 19 år, har gått ut gymnasiet och flyttat hemifrån. Tråkigt nog arbetslös, men söker de flesta jobb jag kommer över. Bor i en 2.a på 65kvm i Karlshamn med min sambo. Så nu vet ni en del om mig men inte mycket om min blogg.

 

Så vad ska min blogg handla om?

Mestadels mitt liv och min vardag, vilket inkluderar bl.a. jobbsökande, roliga fikastunder med vännerna, nyfunnen musik och mycket annat ;) Kommer även att skriva lite om vilken mat jag tillagar för att tipsa er om vad som var riktigt gott eller vad som inte var lika gott.

 

Har inte så mycket att skriva om nu utan ska spana in hur den här sidan fungerar och fixa och trixa med diverse inställningar.

 

// Lotus - aleex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0