18/1 - 16.34

Posten kom strax efter förra inlägget och knackade på med min nelly-leverans. Yeey action in the house. Den här gången däremot hade jag inte samma tur som innan och 2/4 varor åker tillbaka inom ett par dagar. Beställde leggings i strlk xs/s men dem var både för långa och hängiga på mig - åker tillbaka. Det andra plagget som åker tillbaka är en t-shirt, skitsnygg! som beställdes i strlk small. Normalt brukar jag kunna ha medium men beställde en mindre den här gången på grund av modellen. Den var lång som en klänning och formlös som en planka - tältsyndromet.


Behåller däremot ett par andra leegings och en annan t-shirt som båda satt super bra :)
Bild kommer upp lite senare!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jaa, allt är då nytt iaf! fint skick.

Den från yria, kanske 100kr.

H&M 100-150kr.

Blend she, 150-200kr.

Frakten står köparen för. Tror ja glömde skriva de i inlägget:)

Ja de är typ bud men ja har som skrivit en summa på ungefär så som nu. och får ja ett väldigt bra bud direkt så säljer ja utan att vänta in fler bud.

Mvh/Sanna

2010-01-19 @ 08:34:15
URL: http://aidantaustaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tröjan från H&M, kostade 79 kr på rea...iaf när jag köpte

2010-01-19 @ 08:55:39
URL: http://ohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0