Avier med Posten

Har fått båda avierna för kläderna från nelly :D Fick dem för 5 min sedan. Tråkigt nog kanske jag inte ens kan hämta ut kläderna idag utan måste vänta tills imorgon. Eftersom vi ska spela rollspel om ungefär 30 min blir det lite svårt att hinna, speciellt då min sambo lånade mitt kort för att gå och köpa mjölk 2 minuter innan posten kom. Är inte det typiskt så säg. Däremot så blir det eventuellt inget rollspel idag då en av två inte orkade idag helt enkelt och den andra får vi inte tag på av okänd anledning. Men vi får se vi får se, hur det än blir så blir i alla fall jag glad hehe (*de-egoistiska-tankarna-tar-över*)

Men nu ska jag snabbstäda, för blir det rollspel så måste all skit som står på vardagsrumsbordet bort så vi har någonstans att sitta med våra papper. Blir det inte rollspel så aa, då var det ju städat där i alla fall.





// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0