Bråkstakar nedslagna av kampsportande transvestiter

Asså herregud vad roligt jag hade åt detta. Rubriken gjorde mig intresserad så var ju bara tvungen att kolla vad det handlade om, mest då rubriker ofta är lite felvisande på vad det egentligen handlar om. Men den här gången var det ju bara klockrent! Nu råkar jag inte veta hur man lägger in annat än youtube-clipp här och det här är inte från youtube så får bli en länk helt enkelt!

Här är länken: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5928298.ab
Verkligen ett sevärt klipp. För er som inte är fullt intresserade eller inte har tid att både läsa och kolla kan jag ge er den lilla informationen att de transvestiter som det handlar om egentligen är två av Storbrittaniens tuffaste fighters vid namn James "Lights Out" Lilley och Daniel "Lionheart" Lurwell. Kampsportarna är ute på svensexa och utklädda till dragqueens och som reporten säger uttrycket "Somliga straffar Gud med detsamma kanske passar in här" varav jag inte kan annat än hålla med om!

Men nu är det dags att sova och imorgon ska jag lägga upp lite bilder på kläderna jag beställde från nelly, hann nämligen hämta ut dem idag innan vi började spela och allt passar! Så nu behöver jag inte heller byta ut eller skicka tillbaka något :) Natti Natti



// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0