Ca(ugh)t in Action

Ca(ugh)t In Action !

Shifty - Cat in Action

Shifty Sammansatt Bild 1

Då Shifty är bannlyst ifrån toaletten pga. vandalisering av bl.a. toalettpapper fick han i sällskap av mig och min kamera utforska lite. Handfatet var en klar höjdare så för att "skrämma" honom lite satte jag igång kranen. Dess värre blev det inte som beräknat utan istället blev det enligt Shifty mycket bättre och han fick en ny vattenkälla. Han är nu till och från helt hopplös när man ska gå på toaletten. Han rusar in hoppar upp på badkaret springer över till den andra kortsidan och hoppar upp på handfatet. Väl där förväntar han sig att serveras vatten men blir istället utkastad och sitter sedan och ser otroligt stött ut.

Shiftys lilla upptäcksfärd skedde i förrgår och på kvällen blev himelen alldeles rosa och mysig ^^

Rosa Himmel

Kommentarer
Postat av: Annie

"Då Shifty är bannlyst ifrån toaletten pga. vandalisering av bl.a. toalettpapper " - HAHAHAHAHAHAHAHAHA fyfan vad jag skratta åt det där :D

2010-02-03 @ 19:23:40
URL: http://angeelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0