Info@boutWork

Hej Där!
Kommit hem för någon timme sedan nu efter ännu en dags utbildning :) Gick bra idag också och fick sitta med och lyssna när säljare satt och ringde runt. Mycket telefonsvarare och folk som är på jobbet. Men sen var det väl den tiden på dygnet också. Hur som har vi gått klart själva Utbildningen. Nu kommer vi att jobba med coacher och de som redan är anställda under resten utav "utbildningen".

Vad händer imorgon? Jo! Fy vad läskigt men vi ska ringa våra första säljsamtal imorgon! Jisses redan?? Är väl det ända jag kan tänka. Är sjukt nervös men hoppas och tror att det kommer gå bra :) Ska läsa på riktigt mycket under kvällen och morgondagen, börjar ju inte förren 17.00 men kommer sedan sitta och ringa nästan hela kvällen. Kan tänka mig att det blir mycket sitta och prata, tips, tänk på det, testa det och så vidare. Får se hur det går imorgon, brukar starkt ogilla när folk lyssnar på mig när jag pratar i telefonen men nu är det dags att växa ifrån det ^^



Wish Me Luck!


// aleex

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jaa, det gjorde jag. Men om jag ska jämföra med andra 3D filmer jag har sett så måste jag säga att de kunde anstränga sig liiite mer på den biten! Annars var den grym!

2010-01-12 @ 20:12:40
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: TC

Hehe har jobbat som telefonförsäljare. Va nervös i början med =) Men det kommer gå jätte bra för dig tror jag, de e inte så svårt som man kanske tror =) Lägger ut receptet på min blogg =) Testa det gärna,jätte lätt och göra & super gott =)

2010-01-12 @ 23:58:14
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det kommer att gå så bra ska du se!

2010-01-13 @ 10:56:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0