Mera Måste Ha !

Hittade idag ännu mera bara måste ha hos nelly. Och då jag fortfarande hade fri frakt la jag en liten beställning ^^ Haha men sen blir det inte mer förren dess jag får min lön som tidigast. Har i övrigt sjukligt ont i halsen efter att ha pratat i telefon nästan non-stop från ca 17.00 - 21.00. Det var rätt tufft med en så pass "hård" start ändå. Men det har varit kul och nu är man ledig ända fram till på tisdag nästa vecka. Men nu kommer det lite snabba bilder på det jag beställt.


Roll Sleeve - Motel - Ord. 395kr - Rea 159kr
Roll Sleeve Top från Motel
Rea Pris 159 sek - Ord. Pris 395 sek


Eylet Hoop - Rare Fashion - ord. 349kr - rea 145kr
Eylet Hoop Legings från Rare Fashion
Rea Pris 145 sek - Ord. Pris 349 sek


Fiana Top - Only - ord. 199kr - rea 95kr
Fiana Top från Only
Rea Pris 95 sek - Ord. Pris 199 sek


Black Label - Purple - 199kr
Black Label Leggings från Purple
Ord. Pris 199kr




// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0