Ny Bild & Leveransinformation

Idag gick jag inte upp fören klockan var nästan ett. Men sånt ska det bli ändring på! Har hur som fixat en ny bild nu istället för den gamla som var ca 2 år gammal vid det laget den laddades upp. Nu är det en från nyår istället, blir lite massproduktion på dem bilderna just nu i min blogg ^^ Men tyder inte det på att jag blev nöjd med dem bara ? ;D Haha antingen det eller så har man blivit en stoor egoist utan förvarning, vem vet, det kanske t.o.m. är en bieffekt av att blogga?

Fick däremot glädjande besked via mejlen när jag kollade imorse. Kläderna jag beställt från nelly har skickats ut från lagret och är framme inom 2 arbetsdagar :) Alltså imorgon eller på torsdag, längtade innan men nu blev längtan bara ännu starkare. Hoppas verkligen att allting ska passa, skulle vara så tråkigt om man var tvungen att skicka tillbaka något.

Återupptäckte en favoritlåt för ett par dagar sedan ^^ - Mika Grace Kelly





// aleex

Kommentarer
Postat av: Terese

Sv: Hoppas du tycker den är bra då! :)

2010-01-05 @ 17:46:54
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0