Ny design & Header

När jag först skapade min blogg lånade jag en färdig design från Bloggdesign. Mest då jag inte då orkade sätta mig in i html världen och pilla runt med koder hit och dit. Har vart eftersom lagt till lite småsaker och ändrat vissa andra småprylar. Inget märkvärdigt helt enkelt. Senast så skaffade jag en signatur för någon dag sedan. Men nu kände jag att det var dags att fixa något eget ;)

Resultatet ser ni ju själva, kanske inte like high-tech-fansy-stylish som det jag hade innan men nu är det mer personligt än innan då jag hade något som egentligen inte var mitt. Har suttit och pillat runt både igårkväll och under kvällen som varit. Orkade igår inte fixa så mycket mer än grunden med bakgrund, lite länkar och en bild i menyn. Tog väl kanske någon glad 1-2 timme då det var ganska enkelt.

Idag däremot, usch usch och usch kan jag ju säga haha. Har väl spenderat de senaste 4½ timme på att göra följande: Ändra färg på texten på rätt ställen (tog längst tid), göra reklambilderna i menyn till länkar, lägga in länklista ovanför headern, fixa in signaturen, skapa en header (tog näst längst tid då photoshop inte är min starkaste sida) och till slut la jag in headern. Så fy faan det här gör jag inte om förren om ett bra tag igen ;D haha

Hoppas de flesta tycker det blev en förbättring och inte tvärtom, själv är jag väl typ nöjd i alla fall ;) Hade jag orkat kunde jag säkert gjort det bättre med bl.a. headern, men det får bli till en annan dag för nu tror jag min nacke går av snart.


Ha Det Bäst

Kommentarer
Postat av: Annie

det blev coolt, med dina nya header :)

2010-01-24 @ 23:24:36
URL: http://angeelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0