Obsessed & Fika

För ett tag sedan kom vi hem efter en trevlig fika nere på Christins med Zeb & Anna. Visst det var kallt men blev inte olidligt fören dess vi faktiskt ställde oss upp och skulle gå, ja vi satt ute för er som undrar ;) Hur som tog jag som vanligt Varm Choklad då jag inte är någon kaffe älskare direkt. Och lite senare ikväll ska vi dra över till Zeb & Anna och ha mer trevligt med vattenpipa ^^ Undrar om och vilka mer som kommer.


Som jag skrev igår skulle vi kolla på filmen Obsessed. Och ja den var grymt bra. Tack Terese för att du nämnde den på din blogg! :) Verkligen en sevärd film och tänker väl se till att inte säga hej till fel personer hahaha. Här kommer därför även en trailer:




Nu ska jag chilla lite och sen fixa mat innan vi drar iväg till Zeb & Anna


// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0