Superhärliga Cykeltricks

Tittade på det här klippet för en vecka sen eller så, hade då inte tid att blogga om det. Satt nu och tittade runt på lite nya klipp som kommit och snubbalde över det här igen. Så nu var jag bara tvungen att lägga upp det här. Spana in hur den här killen hanterar sin cykel, det är vad jag kallar kontroll :)

Ett annat klipp som jag tycker är roligt är detta. Visst nu är det inte menat att vara roligt utan är en seriös sak! En elefant som i panik springer in i en tät grupp av människor är inte roligt, så varför skrattar jag lite smått när jag ser klippet? Jo, för jag har så dålig humor ibland så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det hemskaste (roligaste) i klippet är när elefanten näst intill ramlar på sidan över en massa människor.


// aleex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0