Tidningsgrodor!!

Jag har fått mig mitt morgonskratt! Vill tacka den underbara människan som lade ut ett antal tidningsgrodor på sin blogg. Tänkte lägga upp de jag tyckte var bäst här och vill ni läsa fler däreter finns en länk i slutet av inlägget till original inlägget med alla så kallade tidningsgrodor ^^ Kommentarerna under rubrikerna är även skrivna av originalskrivare och inte av mig - men dem är klockrena !


Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld.
(Yeah right!)


Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han egentligen?)


Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning.
(Inte undra på!!!)


Huset som brann ned till grunden blev totalförstört.
(Nähä...?!)


Ingen av de omkomna hade livshotande skador
(Istället dog de av...?)


Tycker alla är grymt roliga och vill väl egentligen lägga upp alla
men gå in här och läs mer!



// aleex

Kommentarer
Postat av: Emma

tack desamma vännen :D

det är helt ok med mig tack :)



puss

2010-01-13 @ 14:41:34
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Dom där var hur roliga som helst! ;D



Puss

2010-01-14 @ 20:18:44
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0