Toast en tidig morgon

Det här måste göras om. Har suttit uppe hela natten och nördat WoW, oh ja ! jag är sån där wow-nörd som sitter uppe hela nätterna O.o Shocking News Shocking News!! Nä, men det är kul att köra en all-nighter lite då och då ^^ Spelade till omkring klockan 7 imorse eller något sånt. Men nu hoppar vi framåt för mycket i berättandet.

Toast! - en underskattad läckerbit. Vid halv sex tiden ungefär fixade Andreas toast till oss och kall oboy. Det är så gott, jag kan säkert äta ihjäl mig på såna mackor. Dock efter att ha tryckt i mig två lite för snabbt kom det vilda protester ifrån min mage som inte ville börja arbeta så tidigt på morgonen.

Hur som spelades det fram till strax efter sju tiden och sedan såg soffan lite mysig ut och så hamnade man där och så somnade man och så sov ett par timmar fram till elva tiden där omkring. Ska försöka hämta ut två paket jag har liggandes på "posten" aka. ICA, men det ser inte allt för välkomnande ut utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0