Utbildning & Ändrade Planer

Är riktigt glad nu, intervjun gick jättebra och jag är varmt välkommen tillbaka måndag nästa vecka för utbildning. Hoppas jag finner det här vara intressant att jobba med och att jag tar mig igenom utbildningen som är på två veckor :) Ska bli riktigt skönt att få en form av sysselsättning igen efter den långa lediga tiden jag har haft nu.


Ändrade planer vad gäller dagens middag! Makaronilådan skjuts upp till imorgon och idag blir det istället sill och potatis med gräddfil+gräslök som tillbehör - oerhört gott! När maten har fått sjunka till plats blir det till att äta lite ostkaka för att det är så otroligt gott ! Skulle dock haft drottningsylt till ;)


Pillade Lite Med En Bild & Det Blev Detta



// aleex

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo precis! Min tanke var ju så först!

Men när någon sa madonna så är väl den jämförelsen mer lik än Britney. ^^



Roligt att du gillade inlägget. Bad romance är verkligen en favorit!



Puss

2010-01-05 @ 12:56:54
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: aleex

Jo - Dundersucce rent av ^^

Förutom Bad Romance är The Fame en stor favorit



Kramen

2010-01-05 @ 14:48:48
URL: http://blacklotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0