Bella & Tyra show

Jaa, vad ska man säga.. Jag var tvungen att titta! Så kollade igenom hela deras första avsnitt. Den första tvshowen om bloggar. Visst det var väl underhållande till den grad att man satt och gapade sig igenom nästan hela programmet. På många punkter kändes det som en ända lång reklamshow. Där dem fick fritt spelrum med att videoblogga genom tv'n. Även om jag nu kollade det via nätet dagen efter.

Kollade på det pga. att jag läste ett annat blogginlägg om showen och därför hittade en länk till avsnittet. Kollade igenom kommentarerna där det stod skrivet i stil med: "bellas dialekt lät oäkta" "skvaller delen var påhopp" "bellas kommentar om kissies retuschering var onödig".

Det saker jag reagerade på i showen:
* Den otroligt dåliga akustiken i rummet, det ekade när dem pratade
* Fjanteriet - tycker det var väldigt mycket flams, kan säkert förklaras med att det var deras första avsnitt och det sändes live, klart man är nervös. Men ändå!
* Sims musiken ???
* Hur Tyra inte vågade åka ner för stången när dem testade på yrket Brandman
* Den dolda reklamen för medverkande bloggare


Vet faktiskt inte om jag ska kolla på nästa avsnitt eller inte, det är alltid kul att veta vad alla snackar om. Och med alla menar jag mina systrar som antagligen kommer kolla och tycka jag är pantad (igen) som inte hänger med :P Vi får se, kanske dem testar på ett yrke som jag finner intressant :P

Kommentarer
Postat av: Eve

hah jag reagerade också på att det ekade, helt sjukt mycket ju..

2010-03-15 @ 19:59:18
URL: http://mondoblog.se/evelines
Postat av: Annie

Haha klart du måste följa Bella & Tyras show, annars är du so last year.. ;)

2010-03-16 @ 16:59:26
URL: http://angeelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0