Den Förbannade Katten

Yo
Känner mig grymt seg, gjort det hela dagen. Jobbigt läge jobbigt läge! Samtidigt känner man att det vore bra att städa lite.. Tror vissa dammråttor börjar armera sig och skaffa underordnade snart :/ Baah.. Inget den eländiga dammsugaren kan klara av, hoppas ja..

Sen är det den där förbannade katten .. Vi städade ju precis men här är päls ÖVER ALLT!!! Katter är bra.. På Vintern! Vår och sommar, nej tack, päls över allt... Plus han ger sig inte med att vara en odåga till katt. Bortsätt från att han tuggat sönder Andreas head-set till mobilen och senare laddaren till hans nya mobil. Och bortsätt från att han försökt göra samma sak med mitt head-set och med min laddare och bortsätt från att han haft sönder två gardinstänger, haft hål på gardinerna, kissat på min matta, klättrat på min rygg, sover i diskhon, skvätter ut sitt vatten, gräver ner sin mat i sitt vatten, finner foliebollar en miljard gånger roligare än betalda leksaker, föredrar kökströskeln och soffan framför klösbrädan SÅ har han tuggat igenom sladden till bordslampan i hallen w.w SUUCK! Den ända lampan vi hade där som lös upp bra, så nu är det tillbaka till det inte alls upplysande röda ljuset igen... Ska silvertejpa igen käften på den där tuggmaskinen snart..

The Evil Cat of Evil Dooooom

Kommentarer
Postat av: Annie

Jadå, jag ger dig det via FB sen, kan inte vårt postnr och sånt så måste kolla med mamma. Men jag ger dig adressen senare idag :)



Jamen det är sjukt ! Jag tänkte liksom.. Ja, jag vet ju att ni har vart tillsammans länge men 3 år låter verkligen länge. Fast iof så är ju inte 3 år så mycket om man tänker hela livet.. Men ah.. Grattis iallafall :) Ja, jag förstår vad du menar. Det känns som om man känt en person hela livet fast det kanske handlar om några år.. <3

Saknar dig <3

2010-03-14 @ 15:23:42
URL: http://angeelinas.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

HAHA vilken rolig bild! X) Katter är bra onda ibland.

2010-03-21 @ 15:06:09
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0