Fruktkarameller

Tror jag höll på att tappa både ögon och haka i förrgår när jag var iväg till Citygross för att köpa ketchup. Av alla random saker dem har på erbjudande lite här och var i affären hittade jag godis. Men det var inte vilket godis som helst! Utan en av mina absoluta favoriter som jag inte har ätit på säkert över 3-5 år eller något sånt. Jag har inte ens sätt dem i affärer under den tiden. Så när jag sen ser att en 200g burk kostar 10kr fick Andreas ta emot ett par puppy eyes ^^

Så vad är det nu för fantastiskt godis jag pratar om, jo, fruktkarameller :D
Früchte Auslese - Fruit Selection

GammelGodis


Har du någonsin ätit dessa fantastiskt goda frukt krameller? Vilken färg är din favoritsmak? Min favorit är helt klart den lila med svartvinbärs smak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0