Skit tvätt !!

Det är ungefär så jag känner nu. Inte nog med att jag tycker att det är jobbigt med bara 2 maskiner. Stog i 5 minnuter!!!! och försökte stänga den där förbannade luckan. Det man måste göra om man ska lyckas stänga den är att trycka in luckan och sedan gunga hela tvättmaskinen fram och tillbaka w.w S-U-C-K !!

Och inte nog med det! Torktumlaren fungerar inte... Den går inte att starta.. Hade jag vetat det innan med hjälp av en fin röd skylt eller liknande (har kollat igenom hela tvätt rummet, det finns inte) kunde jag planerat annorlunda med vad som skulle tvättas först. Då det bara finns ett torkrum där inte allt för mycket får plats när man ska hänga upp lakan och massa handdukar. Och när tvätt tiden är slut är det sällan allt är torrt.

Det här blev ingen bra dag alls.. Vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Finns ingen direkt mening med att hänga kläder på tork i lägenheten om man ska flyga runt och vispa ner damm från hyllorna. Och speciellt inte då man har en katt som river ner allt igen och som hårar ner allt han kommer inom en meters radie med - pälsboll!

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: Ja, men det känns verkligen bråttom, det handlar inte om 100 år utan mer kanske som 10 ? Det är dags att göra något. Politkerna bara står där och ba " ????? ". Jag blir så jävla arg. Vafan dra ut tummen ur röven och GÖR NÅGOT!



Åh har du kvar den ? jag skulle vilja se det isåfall =)



Jag är redan medlem där, men aja :)<3

2010-03-24 @ 14:52:07
URL: http://angeelinas.blogg.se/
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

fin blogg :D

kommentera gärna vad du tycker om mitt senaste inlägg

puss

2010-03-25 @ 07:46:20
URL: http://emmawaernholms.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!



då jag snart flyttar så har jag rensat hela min gardrob till priser fr 9 kronor. kika gärna in min blogg, tack.

2010-03-30 @ 19:19:26
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0