Utan all anledning

Japp, det är exakt vad detta inlägg är.. Utan all anledning !
Har inte kommit på något fyndigt att skriva idag helt enkelt ^^

Så kan väl ta upp presenter, fick väl mest pengar och kort i present i år. Satt nog även i telefon under hälften av mina vakna tid igår haha så är det när släkten är stor. Så får se om man svänger in på nelly.com och går lös på allt man vill ha :)

Andra nyheter; Satt på FB tidigare under kvällen och slö tittade på lite bilder hos diverse människor. Så kikade jag in hos min pappas ex Stina. Herregud vad det sprudlade upp massor av underbara minnen från den tiden :) Och mitt i allt när man satt där och tänkte tillbaka kommer det upp en bild på ingen annan än Angela. Herregud det var inte igår. Gjorde lite research och nu är vi vänner på FB. Sweet! Nu blir det väl en extra tripp till Sthlm för att ta igen tappad tid ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0