Billie <3

Vardagstråkigheterna håller i sig. Hoppas inspirationen kommer tillbaka snart ^^ Kanske blir efter Sthlms resan, för när jag är där ska jag träffa Billie. Saknar henne grymt mycket och blir så förbannat glad när jag tänker på allt vi gjort tillsammans

Hur länge har vi känt varandra nu? Sen ettan eller tvåan? Länge iaf :)
Och allt vi gjort tillsammans, haha var ska man börja, kanske när vi tillsammans tränade på att gå i högklackat? Eller åkte inlines hela dagarna? Minns till och med när vi fortfarande satt med Barbies..

Men det var länge sen nu inte allt för lika länge sen är väl när vi gick på ung08, haha jag har till och med kvar bilder från då :)
ung08 med Billieung08 med Billie

Från den tiden då vi båda var blonda och hette Alexandra


Saknar dig Billie! <3

Kommentarer
Postat av: emly

Checka våran blogg biatches. Den är fan så mycket bättre än din vill jag lova ;) http://ellemo.blogg.se/

2010-05-15 @ 16:13:10
URL: http://ellemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0