Packa

Eftersom jag är så långsam har jag inte packat än inför sthlm tur & retur ^^
Har plockat fram väska och en del kläder.. Längre än så kom jag inte fören jag fann det allt för tråkigt. Men det var igår så idag får jag väl packa ordentligt istället. Problemet är väl att jag inte vet vad jag ska ta med mig riktigt, så mkt olika saker som händer. Behöver något fint till systrarnas konfirmation, något riktigt hej-party-vilt till Gabbis 20 års fest samt något jag-är-en-ordningsam-jätte-duktig-storasyster till mötet med sos.

Sen alla dilemman.. Ska jag eller ska jag inte ta med mig mina exstensions? Vilket smink ska ja ta med och vad kan lämnas kvar? Hur många krämer kan jag trycka ner i min necessär? Kommer jag behöva mer än 2 böcker? Behöver jag 20 olika t-shirts/linnen till de 10 dagar jag ska vara där? Ska jag ta med mig lock/platt tång???

När det gäller att packa, skor och väskor så är det störst chans att märka av att jag faktiskt är av det kvinnliga släktet - Cheers for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0