Tjoheej

Lyckades faktiskt få lite tid över och internet till att skriva ett snabbt inlägg här :)

Kom fram en halv timme försent med bussen i fredags pga. köer. Strax efter att ha gått av fick jag ont i min höft, det kändes som om den skulle hoppa ur led eller något. Kände mig som världens gamla tant när jag haltade fram på centralen, snyggt, sexigt oh ja!

Fredag kväll - kommer hem till mamma och hälsar på alla från Finlad och alla andra som redan var där. Sen blev det grillat till middag och drog sen ut till gården med Angelina. Vilket var mycket roligare än att sitta och lyssna på mamma och alla andra som pratar finska. Så istället spelade vi fotboll i typ två timmar utomhus. Vilket mina ben ångrar bittert att min hjärna tillät. För det första var det hur mycket mygg som helst där. Slog man ut med handen träffade man alltid ett flertal. Sen har jag träningsvärk - mums!
Upptäckte dessutom att ag glömt minet till kameran hemma :'(((((( SUCK! Så inga bilder från den här resan... Bajs..

Lördag - Vi drog till Stinsen för att kolla å¨skor till Maria och Angelina, jag kollade också och hittade 2 par jag gillademen visste nt eom jag skulle kunna gå i dem så det ick vänta lite. Ska ut senare i veckan med mamma om vi hinner. Efter Stinsen åkte vi till Väsby där David skötte ljud för ett event... Mitt dåliga minne slår till... Väsby eller Unga emot våld var det eller något liknande, Lyckades precis missa min kompis som sjöng och var med och tävlade, återigen - bajs ... ! Men var jättekul att få snacka lite  i alla fall :)

Idag Söndag - Maria & Angelinablev konfirmerade så upp i lagom tid och göra sig iordning åka till kyrkan i det lagomt fina värdet.. NEJ! För 25min inna vi ska åka börjar det åska, blixtra och ösa ner... Asså skiit.. Orkad einte försöka komma på något nytt så det fick bli som det blev kort tunn klänning :P
Vi tog med paraplyer och såg ut som familjen slum.. Mamma fällde upp sitt paraply där ena sidan var helt krokig, jag fäller upp mitt som går av på mitten ........ sen kommer morfar med ett trasigt och såDavid fick ära att även han ha ett trasigt paraply. Lyckat!


Lite vad som hnt sen jag kom hit. Har nu packat lite inför veckan och ska upp tidigt imorgon. Komemr åka härifrpn vid senast 06.15 så får hoppas man kan våldgästa hos någon eller tvinga in någon till stan då jag itne har någon nyckel hem till pappa ^^


Åter den 31/ om jag inte får mer tid till att srkiva här
Och jaa det ä tusen stavfel här för ag sitter på en bärbar och avskyr att inte kuna använda en mus till datorn så rkar inte gå igeom och försöka klicka på rätt ord kväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0