Back (again!)

Ska återigen försöka ta upp det här med bloggandet, mest för min egen del då jag inte har så mycket att göra om dagarna och är trött på att enbart sitta och göra ingenting med mitt liv :P Har hänt en del sen sist ( as usual ) men inge större märkvärdiga händelser. Mer småsaker som att vara sjuk, festa, hitta nya grejer etc. etc.
Vad ska göras ?
* Fixa till ny header
* Fixa till ny design
* Mer kategorier
* Spamma massa inlägg till mina nya kategorier
* Försöka fixa till det så att styckeindelningar fungerar (vilket det fortfarande inte gör)
Det är väl vad jag kommer på nu, vet att jag hade ett par punker till innan jag började skriva men dem har jag glömt vid det här llaget :) Kom hem från jobbet vid 03.15 efter en halvseg kväll där det inte var särskilt mycket folk ute men lite spel hade man iaf och massor med trevligt folk och struliga maskiner - Standard ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0