Hårfärg ???

Vet inte vad jag ska göra med mitt hår! Har ett par idéer men vet inte vilken jag ska välja. Kan börja med hårfärgen. Har just nu brunt hår och skulle nog säga delvis rödaktig ton (kastanjaktigt) och får ju inte glömma den fina utväxten jag har skaffat mig sen senaste färgningen ^^ Vet inte om jag ska ha kvar den här hårfärgen eller färga det svart igen. Saknar verkligen mitt svarta hår men om jag ångrar mig blir det en lång väg tillbaka igen med avfärgning, blekning etc. etc. Så där är problem nummer ett. Vill utöver det även ha ordentligt rött hår, men har inte hittat något närliggande ställe som säljer röd hårfärg, plus orkar inte med allt blekande ;)

Mitt andra problem är vilken frisyr jag ska sattsa på. Känner att det är dags att byta nu, vill inte ha långt hår med snelugg, och absolut inte en lång sådan. Har ett par olika idéer om hur jag vill ha det men har absolut ingen aning om vad jag ska välja. Antingen lite mer uppklippt långt hår med lugg eller en variant a kort hår.

#1

Ett par frisyrer jag är intresserad av att testa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0