Hoppsan

Att soffan ska vara så otroligt mysig att ligga i att man somnar så fort man ska sträcka lite på den stackars stolsittande kroppen. Så blir sen middag ikväll, går bra för mig med att jobba på min dygnsrytm speciellt när jag sover ett par timmar mitt på eftermiddagen. Bästa metoden till att somna tidigt? Skulle inte tro det.

Förutom att sova bort ett par timmar på soffan
har jag varit på Arbetsförmedlingen idag på möte för Jobbgaranti för Ungdomar. Verkar som om jag nu äntligen (efter ca 90 dagars arbetslöshet) räknas som långtidsarbetslös. Ska tillbaka för mitt första möte fredag den 18/3, var lite orolig ett tag att jag skulle få en tid veckan efter men icke då icke då :) Skönt att man slapp krångel med dem tiderna!

Justja! Middag var det! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0