Just Living

Snart dags att dra till jobbet, är rätt så uttråkad just nu. Man är helt klar, till 90% i alla fall har inte bytt om än, och det är för kort tid för att hinna göra något på. Skulle kunna sätta mig lite med Fable. Men då hinner man komma in i det och sen avsluta för ombyte och sen dags att gå. Har ca 30 min kvar innan jag ska gå och har redan suttit i 30 och gjort småsaker. Funderar på att ev. göra lite prework inför imorgon och kolla lite på platsbanken eller på praktikplatser. Får se..

Other news. Mitt hår är SVART! :D wee saknat att ha svart hår och nu har jag det igen. Ska fixa en bild så fort min kamera har laddats, upptäckte den med heldött batteri .. Segt men men laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0