The Clinic

I brist på sömn hamnade man här igen efter att ha kollat på filmen The Clinic, tyckte den var bra men lite seg. Tyvärr va det en sån film där har man sett trailern vet man praktiskt taget hela innehållet. Få överaskningar och ganska förutsägbart händelseförlopp. Är nog ingen film jag kommer kolla på igen inom dem närmsta åren. Men trots det värd att kolla på, en gång. Och för att tillägga, han som spelar Spartacus i serien *trumvirvel* Spartacus hade en av huvudrollerna om man kan kalla det så. Kanske halv huvudroll? Äh kolla och bedöm själv ^^

Kom även på att jag löst mitt problem
med att jag inte kunde göra styckeindelningar. Problemet är webbläsaren jag använder, Chrome, ja jag vet den suger men orkar inte med alla andra just nu. Inte första gången saker och ting inte fungerar just på grund av att det är Chrome, behöver hursom bara hålla inne [SHIFT] när jag trycker på enter. Simpelt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0