Äta ute :)

Ibland är det så skönt att lata sig och unna sig en kebab ^^ Precis ätit och är proppmätt. Vissa tar en kaffe på maten själv tar jag en "Naturdiet Smoothie" en sk. måltidsersättning, 200 extra kcal. Vilade lite innan maten i kanske 20 min vilket var välbehövligt, ska jobba ikväll så hoppas jag inte blir allt för trött mot slutet av kvällen men nattuggla som man är lär det inte bli några problem. Kommer sova gott när jag kommer hem sen däremot ^^

Fick ett mejl för någon dag sen från CSN om att jag ev. kunde bli återbetalningsskyldig. Kan man få pengar innan ni vill börja kräva tillbaka? O.o Nej men vet vad dem menade. Har varit inskriven på ungdomsgarantin på af och skulle ha skrivits ut redan men som vanligt har min handläggare inte fått mitt mejl... Så fixade det idag samtidigt som jag sprang fram och tillbaka med ansökan om bostadsbidrag. Glömde ta med mig en hyresspec första gången. Tur man bor 2 min ifrån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0