Knäfan

Jag kom upp relativt i tid ändå imorse lite senare än tänkt men ändå i tid. Men inte blev det något plugg idag för det... Suck och stön gnäll gnäll... Har inte kunnat gå på mitt vänsterben idag utan haltar fint då jag inte kan lägga vikt på benet -.- Härlig start man fick då. Varför jag har ont? Ingen aning!

Posten kom med besked om tid hos läkare för att se över och prata om min vikt och vad vi kan göra åt den, äntligen. Väntat på att höra av dem sen sist då jag fick veta att jag tappat 3kg :( Inte helt oväntade nyheter då jag vet med mig att jag ätit dåligt, blir lätt så när man inte har någon aptit när man är sjuk och det lilla man får i sig hostar man ut över bordet igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0