Nytt år nya tag?

Visste att det var ett bra tag sen jag skrev men 10 månader ? :O Holy f*ck vad tiden gick, och snabbt dessutom. Har länge velat dra igång med skrivandet igen och få ner lite tankar och babbla av sig i brist på andra vettigare aktiviteter, men det har bara inte blivit av.

Har idag varit på upprop för mina studier så kör igång redan imorgon klockan 8.00 O.O Jag har senaste 2 veckorna lagt mig omkring 4-7 på morgonen då min dygnsrytm fallerat helt och hållet, hur ska detta gå? :3 I värsta fall blir det att dygna men ska försöka lägga mig tidigt ikväll/natt.

Lite annan tillfällig skit, ska fixa om lite småsaker på bloggen men ska ha kvar header, design och sånt, samt börja ta lite mer foton med min älskade kamera som jag glömt bort hur man använder ha ha ha ... humm .. Hur man nu glömmer bort hur man använder en kamera vet ja inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0